Posty bez odpowiedzi |oraz Aktywne tematy Dzisiaj jest 2024-03-28, 20:38x



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Problem z migracją do KD PayRoll błąd 80131506 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 2017-12-29, 12:41
Posty: 29
Post Problem z migracją do KD PayRoll błąd 80131506
Podczas migracji za pomocą Sage Migrator 2018.c (18.1.3.8) mam komunikat:
Kod:
KD: Błedy w działaniu kroku UpdateTemporary
KD: BŁĄD: Krok UpdateTemporary zakończył się niepowodzeniem: -2146233082
KD: Transformacja zostala przerwana


Moment w którym wywala się to 4 etap:
Kod:
KD: Uruchamiam program: C:\Program Files (x86)\Sage\KiP\18.0\SageKiP.exe -firma "SERVER=ip_servera;DATABASE=TemporaryDBfirma_kd;" -user "admin" -passwd "*" -hide -forcemsg -end


W podglądzie zdarzeń mam błąd
Kod:
Aplikacja: SageKiP.exe
Wersja architektury: v4.0.30319
Opis: proces został przerwany z powodu błędu wewnętrznego w środowisku wykonawczym .NET pod adresem IP 705A33F5 (70520000), kod zakończenia: 80131506.

Nazwa modułu powodującego błąd: clr.dll, wersja 4.7.2563.0


Próbowałem na 3 różnych komputerach windows7. Ręczne uruchomienie komendy tez powoduje ten błąd.
Baza była weryfikowana pod względem poprawności 922mb, SQLExpress 2017.


2018-03-05, 12:15
Wyświetl profil
Autor Wiadomość
 



Rejestracja: 2017-12-29, 12:41
Posty: 29
Post Re: Problem z migracją do KD PayRoll błąd 80131506
Zgodnie z dokumentacją błąd 80131506 jest błędem przepełnienia stosu.
Jest to błąd który był w wczesnej wersji .NET 4.0 (taki, w którym skompilowany jest obecne KiP).
Użycie specjalnych przełączników w .config pomogło ominąć błąd, ale pojawiły się dwa następne w bibliotece KERNELBASE.dll

Skończyło się, na reinstalacji systemu, wygląda na to, że coś zostało napsute podczas aktualizacji, której z symfoni (ponieważ serwery na którym trzymam symfonie jest zawsze dedykowany i na świeżej instalacji). Po reinstalacji i instalowaniu konkretnych wersji (bez zbędnych przejść między wersjami) migracja poszła, mimo że instalator byl/jest popsuty i pokazywał po nowej instalacji "Message Text Here" zamiast zaczytywać pliki ini z ich skrótami, ale bez problemu można wypakować instalator i sprawdzić co tam miało być z pliku ini.

Śmiechem na sali jest to, że jeżeli znajdzie się błąd i zdebuguje przyczyny to i tak zasłaniają się "wykupieniem supportu" mimo, że porządne firmy mówią otwarcie, zapłać, my zobaczymy jeżeli to NASZA wina oddamy ci pieniądze i naprawiamy za darmo;


2018-03-07, 08:14
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 2 ] 
   Podobne tematy   Autor   Odpowiedzi   Odsłony   Ostatni post 
Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. migracja do one payroll na nowym serwerze

w Techniczne

mrk79

1

3054

2018-08-13, 14:03

szepczący Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. nie działa migracja z KiP do One Payroll

w Techniczne

67gm

1

3069

2018-07-02, 20:16

szepczący Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Migracja do Kardy i Płace One Payroll użytkownik i hasło

w Techniczne

tronweb

1

2472

2018-06-18, 22:11

tronweb Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Problem z migracją 2.0 Handel do 2022.1.Błąd BTRIVE

w Programy Handlowe

MarOch

3

3663

2023-03-10, 17:46

Administrator Wyświetl najnowszy post



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Support forum phpbb by phpBB Assistant