Posty bez odpowiedzi |oraz Aktywne tematy Dzisiaj jest 2024-04-25, 20:03x



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Przeniesienie bazy Pervasive 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 2014-07-14, 09:59
Posty: 10
Post Przeniesienie bazy Pervasive
Dzieńdoberek,
jestem nowy w temacie. Niedawno odziedziczyłem serwer linuksowy z zainstalowanym Pervasivem v11, na którego udziałach sieciowych zainstalowane są programy Finanse i Księgowość, Handel, Kadry i Płace.
Moim zadaniem jest przeniesienie bazy na nowy windowsowy serwer. Jakie kroki powinienem podjąć i w jakiej kolejności?

Jeśli dobrze rozumiem, to muszę:
1. Zainstalować Pervasive na nowym serwerze
2. Dokonać deaktywacji klucza licencyjnego na starym serwerze i aktywować go na nowym
3. W jakiś sposób przenieść bazę - ale jak?
4. Na nowym serwerze zainstalować programy FK, H, KDP
5. Na komputerach klienckich również
6. Skonfigurować aplikacje na komputerach klienckich do łączenia się z bazą w nowej lokalizacji

Symfonia to dla mnie nowość, do tej pory miałem styczność tylko z softem od Comarch działającym z MS SQL'em. Ktoś pomoże?


2015-05-18, 16:40
Wyświetl profil
Autor Wiadomość
 


Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-04-18, 18:52
Posty: 5169
Pomógł: 59
Post Re: Przeniesienie bazy Pervasive
1 potem 3 skopiowac katalogi z danymi, 4, 5 (stacje robocze) i tyle - a generalnie poszukaj na forum to juz sto razy bylo tu opisywane


2015-05-19, 16:24
Wyświetl profil

Rejestracja: 2014-07-14, 09:59
Posty: 10
Post Re: Przeniesienie bazy Pervasive
Hej,
zaintsalowałem pervasive z SP3 na nowym serwerze, poudostępniałem katalogi, zainstalowałem w nich aplikacje. Skopiowałem katalog z bazami na nowy serwer, odpaliłem na serwerze Finanse & Księgowość, podłączam bazę, następuje konwersja (przy okazji zainstalowałem najnowszą FK 2015) i wszystko działa bez zarzutu.