mojaSymfonia FORUM
https://forum.mix-soft.pl/

JPK w FKP 2017b - zamykanie się programu
https://forum.mix-soft.pl/viewtopic.php?f=4&t=7762
Strona 1 z 1

Autor:  adam.l [ 2017-02-23, 13:56 ]
Tytuł:  JPK w FKP 2017b - zamykanie się programu

Witam,

Mam problem po aktualizacji FKi do wersji 2017b. Na komputerze 1 stanowiskowym z systemem windows 10 Home 64 bit
podczas próby wygenerowania JPK aplikacja zamyka się samoczynnie.

Poniżej logi systemowe:

Aplikacja: Amfk.exe
Wersja architektury: v4.0.30319
Opis: proces został przerwany z powodu nieobsłużonego wyjątku.
Informacje o wyjątku: System.FormatException
w System.DateTimeParse.Parse(System.String, System.Globalization.DateTimeFormatInfo, System.Globalization.DateTimeStyles)
w JpkParametersAttendant.LoadSettings()
w Sage.PL.JPK.UI.ViewModels.ParamsViewModel.LoadSettingsCommandExecute()
w DevExpress.Mvvm.DelegateCommand+<>c__DisplayClass4.<.ctor>b__0(System.Object)
w DevExpress.Mvvm.DelegateCommand`1[[System.__Canon, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089]].Execute(System.__Canon)
w Sage.PL.JPK.UI.Windows.ParamsWindow..ctor(Sage.PL.JPK.UI.ViewModels.ParamsViewModel)
w Sage.PL.JPK.UI.ViewModels.ParamsWindowParametersProvider.ShowParamsWindow()
w <Module>.JpkService.Export(JpkService*, NJpkRaport)
w <Module>._WinMainCRTStartup()


oraz

Nazwa aplikacji powodującej błąd: Amfk.exe, wersja: 17.2.52.0, sygnatura czasowa: 0x5898638c
Nazwa modułu powodującego błąd: KERNELBASE.dll, wersja: 10.0.14393.0, sygnatura czasowa: 0x57898e34
Kod wyjątku: 0xe0434352
Przesunięcie błędu: 0x000d96c2
Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x2d40
Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d28dc9c90f9574
Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Symfonia\Fk2017b\Amfk.exe
Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\WINDOWS\System32\KERNELBASE.dll
Identyfikator raportu: 76320e87-e229-49bf-a543-3ad7328653eb
Pełna nazwa pakietu powodującego błąd:
Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd:


Czy ktoś może jest mi w stanie pomóc ?

Pozdrawiam

Autor:  ratajj [ 2018-02-13, 18:11 ]
Tytuł:  Re: JPK w FKP 2017b - zamykanie się programu

Witam,
Chciałbym podłączyć się pod ten wątek.
Symptom identyczny tj.:
- przy próbie wygenerowania JPK program zamyka się samoczynnie (informacje w logu jak powyżej),
- problem pojawił się po instalacji wersji 2018B na 1 z 10 stanowisk
- stacja robocza to win 10 32bit

Czy udało się komuś rozwiązać problem? Może ktoś zgłosił to na support.

Dziękuje i pozdrawiam,

Autor:  premium_ewz [ 2018-02-14, 09:47 ]
Tytuł:  Re: JPK w FKP 2017b - zamykanie się programu

Rozwiązanie do wersji 2018 znajduje się w Centrum Wiedzy
https://centrumwiedzy.sage.com.pl/Conte ... x?id=12905

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/