mojaSymfonia FORUM
https://forum.mix-soft.pl/

KDP2016d. Niezrealizowane zdarzenia, wprowadzenie historii
https://forum.mix-soft.pl/viewtopic.php?f=3&t=7538
Strona 1 z 1

Autor:  aneta.g [ 2016-11-18, 15:05 ]
Tytuł:  KDP2016d. Niezrealizowane zdarzenia, wprowadzenie historii

Na początku pracy z programem wprowadziłam zdarzenia dla pracowników - ich historię, to znaczy historię umów o pracę, umów zlecenia, teraz mam szereg niezrealizowanych zdarzeń. Czy w czymś to przeszkadza, że są one, czy trzeba je zrealizować?

I jeszcze jedno pytanie, czy prawidłowo wprowadziłam historię umów?
Pierwsze umowy były na czas określony wprowadziłam je zdarzeniem przyjecie do pracy, po nich była podpisana umowa na czas nieokreślony - też zdarzenie przyjęcie do pracy, 2014-11-01 zmienione zostały warunki umowy - tutaj wprowadziłam aneks do umowy. W danych kadrowych prezentuje się to następująco.

Co w sytuacji, gdy nie wprowadzę przyjęcia do pracy za pomocą zdarzenia, tylko za pomocą dodatkowego wpisu w danych kadrowych?

Załącznik:
2.png
2.png [ 14.3 KiB | Przeglądany 3544 razy ]

Autor:  aneta.g [ 2016-11-18, 15:29 ]
Tytuł:  Re: KDP2016d. Niezrealizowane zdarzenia, wprowadzenie histor

Przy próbie naliczenia okresu pojawia się następujący komunikat.
Załącznik:
4.png
4.png [ 7.08 KiB | Przeglądany 3540 razy ]

Autor:  szepczący [ 2016-11-18, 20:52 ]
Tytuł:  Re: KDP2016d. Niezrealizowane zdarzenia, wprowadzenie histor

Zdarzenia trzeba zrealizować, bo część z nich będzie uniemożliwiać naliczanie/zamykanie okresów, a część realizuje ważne czynności - np. rozpoczyna tworzenie bilansów chorób czy urlopów. Oprócz tych które wstawiłaś, są jeszcze zdarzenia dla firmy (np. informacja o konieczności aktualizacji wskaźnika waloryzacji czy współczynnika ekwiwalentu) - jednego z takich zdarzeń dotyczy komunikat z kolejnego posta. Zdarzenia najwygodniej przeglądać i realizować z poziomu dziennika zdarzeń.

Jeśli chodzi o historię umów może być tak jak zrobiłaś, przy wprowadzaniu umów tylko w danych kadrowych nie przez kalendarz powinnaś wykonać dodatkowe czynności, które wydarzają się w momencie rozpoczęcia pracy:
- przypięcie do podstawowego zestawu wzorców kadrowo-płacowych
- uzupełnienie reszty danych, w tym np. zgłoszeń do ZUS które będą później b. ważne
- wystartowanie bilansów
- i pewnie jeszcze jakieś inne o których zapomniałem

Autor:  aneta.g [ 2016-11-21, 11:10 ]
Tytuł:  Re: KDP2016d. Niezrealizowane zdarzenia, wprowadzenie histor

Myślałam, żeby zrobić tak stare umowy (czyli historia) uzupełnić w danych kadrowych - tylko umowy o pracę, a ostatnią obowiązującą umowę wprowadzę przez kalendarz i zrealizuję wszystkie zdarzenia, które będą z nią związane. Tak chyba zadziała poprawnie.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/