mojaSymfonia FORUM
https://forum.mix-soft.pl/

Zamówienie własne w walucie
https://forum.mix-soft.pl/viewtopic.php?f=2&t=2924
Strona 2 z 2

Autor:  jajecko [ 2011-03-10, 21:39 ]
Tytuł: 

wrob pisze:
Zdefiniuj w rodzaju dokumenty sprzedazy - jako domyslny to zamowienie i wystawiaj z rodzaju :)


A mnie to sen z powiek spędzało. Wielkie dzięki! działa;)

Autor:  Misiek [ 2011-03-10, 23:27 ]
Tytuł: 

jajecko pisze:
I cóż tu zrobić ? mieć nadzieję, że nie będzie trzeba robić diagnostyki?;/

Czyli... zakładasz że od dziś dnia nie będziesz chodził do lekarza, nie będziesz wykonywał badań okresowych, nie będzie zapobiegał - a w razie czegoś będziesz leczył ;-) Wierz mi, że diagnostykę dobrze jest zrobić co najmniej 1x w miesiącu we własnym zakresie, a jak ma dużo błędów to można zaprosić specjalistę i z jego pomocą usunąć błędy FIZYCZNE/TECHNICZNE oraz MERYTORYCZNE. Baza nie diagnozowana i z błędami "zaraża" kolejne rekordy i ciągnie za sobą błędy - warto zwracać uwagę na takie rzeczy...

Ogólnie, jest to jakieś podejście, prędzej czy później będziesz musiał zrobić diagnostyki - pocieszę Cię, że baza BP i BD "raczej" się nie psują (są mało używane ;-)), ale nie jest to regułą i nie są to jakieś bazy wyjątkowe. W każdej chwili, dziś, jutro, za 2 lata baza może wymagać diagnostyki, również naprawy błędów - może być również tak, że podczas konwersji do wersji Symfonia Handel 2012 Sage, producent Symfonii wymusi diagnostyki np. istniejącym w bazie błędem - wtedy możesz utracić te informacje, pozostanie tylko kopia bezpieczeństwa.

Scenariuszy tej sytuacji może być kilka/kilkanaście - nie będę tutaj wprowadzał zamieszania, programista zapewne rozwiąże ten problem w jakiś sposób - np. pisząc dodatkowe ZESTAWIENIE analizujące, pomijając to "niebieskie" z Symfonii.

Powodzenia życzę oraz skutecznego i bezpiecznego rozwiązania problemu :-)

Strona 2 z 2 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/