mojaSymfonia FORUM
https://forum.mix-soft.pl/

Porządkowanie Symfonii
https://forum.mix-soft.pl/viewtopic.php?f=16&t=6688
Strona 1 z 1

Autor:  e-technology [ 2015-06-12, 16:23 ]
Tytuł:  Porządkowanie Symfonii

Witam,

Chciałem się przywitać, to jest mój pierwszy post na forum :-> . Chciałbym zasięgnąć rady w jaki sposób najoptymalniej rozbudować Symfonię. W tej chwili są dwa komputery z Windowsem XP, które pełnią funkcję serwera, tj. na nich znajdują się bazy danych i klucze do aplikacji. W sumie jest 5 stanowisk KP, 10 stanowisk FKi i 5/10 stanowisk ŚrTrw, do tego 2 stanowiska z e-deklaracjami. Część pracowników pracuje na wersjach 2014 i 2015 a inni na 2015. Ponadto by było zabawniej część stanowisk połączonych jest z jednym kluczem, a część z drugim. Ponadto jest Pervasive na 10 stanowisk.

Stacje robocze mają systemy: Windows XP 32 bit, Windows 7 32 bit lub Windows 7 64 bit.

Moim zadaniem jest uporządkowanie całości, a chciałbym to zrobić w jak najlepszy sposób.

Myślałem o zakupie serwera poleasingowego i Windowsa Serwer 2008, a także o zmigrowaniu do Pervasive na 15/20 stanowisk tak, by wszyscy mieli normalny dostęp do danych.

Jak to zrobić minimalizując koszty, czy może zmigrować do innej Symfonii wykorzystującej SQLa, jeśli tak to jakiej - partner Sage nie dał sensownej odpowiedzi, a na infolinii zrzucają mnie na drzewo.

Autor:  wrob [ 2015-06-15, 01:28 ]
Tytuł:  Re: Porządkowanie Symfonii

Najprosciej uaktualnic te symfonie do aktualnej wersji na pervasive i w promocji czerwcowej od sage ostaniesz do nich pervasive server 20 za grosze.
Migracja do Symfonii ERP na MSSQL to raczej duze koszty i nie ma sensu w twoim wypadku


PS. Windows serwer jak juz to 2008R2 a lepiej 2012 jesli planujesz jakas przyszlosc - rozpatrz najlepiej Windows Server 2012 R2 Essentials akurat bedziesz w nim mial 25 licencji cal ze naprawde male pieniadze.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/